Kundvagn 0
 

Serviceavtal

Service är en viktig faktor i vår bransch. För ägaren till en restaurang, ett café, en bensinstation, ett bageri eller liknande är det viktigt att veta att maskinerna fungerar hela tiden. När det blir stillestånd ska det vara så kort som möjligt. Ett serviceavtal är både en nödvändighet och en stor trygghet.

 
 

Unikt servicekoncept

Vi har ett stort servicenätverk med över 40 auktoriserade servicetekniker runt om i landet. Vi auktoriserar våra tekniker och utrustar dem med kunskap och reservdelar så att de kan utföra alla uppdrag som kunden önskar på våra maskiner. Det gör att våra tekniker snabbt kan komma till undsättning och du får samma service oavsett var du befinner dig. Att kvaliteten på utfört arbete och reservdelar är hög och pålitlig, är av största vikt för oss.

Servicetäckning

Ett serviceavtal ska alltid löna sig. Vi kallar det ett All-Inclusive-avtal. För ett givet belopp per år täcker vi underhåll, reservdelar, arbets- och reskostnader. Dessutom ser vi till att din maskin alltid är i toppskick och att du har stor glädje av maskinen i flera år framåt.

Serviceavtalen inkluderar:

 
 

Årlig service

Inklusive alla servicedelar, arbetstimmar och reskostnader. (upp till 50 km)

Service

All service på dagtid utan kostnad. Inklusive delar, arbetstimmar och reskostnader.

Full kontroll

Fast summa. Inga kostsamma överraskningar.

Schemalagt underhåll

Service kan utföras enligt schema på en tid som passar er verksamhet.

Support

Fri telefonsupport helgfri måndag-fredag.

 

Mer än bara en maskinleverantör

Med Primulator får du inte bara service när dina maskiner behöver det. Det är ett löpande samarbete mellan oss och dig som kund. Du kan ringa oss när som helst, kostnadsfritt, med frågor om din verksamhet. Vi är ledande inom vår bransch och delar gärna med oss av vår expertis och nya idéer till dig. Vi är inte bara en maskinleverantör, utan ett stort team av experter som följer både maskinen och kunden hela vägen.

Serviceavtalet köps för ett år i taget och löper tills dess att du säger upp avtalet. Service är en viktig del av den dagliga verksamheten och vi vill att våra kunder ska känna förtroende för oss. Därför är det extra viktigt att vi kontinuerligt uppdaterar vår kunskap och delar med oss av den till våra kunder.

Vill du få en prislista för service- och underhållsavtal?